Har du et stort servicegen, og er du skarp til at levere en unik kundeoplevelse igennem telefonen? - så har vi muligvis drømmejobbet til dig.
Hos P. Christensen søger vi en ny kollega til vores landsdækkende kundecenter i Kolding, hvor du i tæt samarbejde med dine kolleger vil stå for telefonisk kundehåndtering og viderestilling af opkald fra kunder og leverandører til alle vores afdelinger. Du vil ligeledes også komme til at varetage besvarelser fra vores kunder online på vores hjemmesidechat samt andre henvendelser online. Dertil kan der også forekomme andre administrative ad hoc-opgaver.
Vi er en familieejet virksomhed gennem flere generationer, hvor vi alle brænder for at give branchens bedste kundeoplevelser. Du vil blive en del af en koncern, der har lokationer landet over. Derudover vil du blive en del af et stærkt team i kundecenteret, hvor der er god energi, højt humør og tæt kollegaskab. Hos P. Christensen er vi på en spændende vækstrejse, hvorfor der vil være gode muligheder for både faglig og personlig udvikling hos os.
Stillingen er en fuldtidsstilling, arbejdstiden er man.-tors. fra kl. 08.30-16.30 samt fred. fra kl. 8.30-16.00.
$ads={1}
Vi søger dig som:
- Er udadvendt og sætter en ære i at yde en suveræn kundeservice med et "smil i stemmen"
- Er energisk, løsningsorienteret og ikke mindst tålmodig
- Har øje for detaljerne og kan lide at arbejde struktureret
- Flair og interesse for biler er et plus, men ikke et krav
Skal du med på holdet?
Så søg stillingen hurtigst muligt. Ansættelsessamtaler afholdes løbende, og stillingen kan søges, indtil den rette kandidat er fundet.
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Kundecenterchef Lone Koch Poulsen på telefon 65561202.
Vi glæder os til at høre fra dig